Nixon

Admins
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Nixon received reputation from breanna. in Hands Like Houses - 'Anon.'   
    Surprised to see the comments. Love this 
  2. Nixon received reputation from MU_BeastMode in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Y’all. My nuts tickle with how excited I am for this album. Wish I could share some of this but I fear y’all and your internet wizardry could just rip it and send it into the interwebz.
     
    also, hi everyone. I don’t log in around here enough. 
  3. Nixon received reputation from MU_BeastMode in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Y’all. My nuts tickle with how excited I am for this album. Wish I could share some of this but I fear y’all and your internet wizardry could just rip it and send it into the interwebz.
     
    also, hi everyone. I don’t log in around here enough. 
  4. Nixon gave reputation to Andrew in Got (Wrestling) News   
    I'd hardly call what they did a waste.  It just added fuel to the fire.  Did you actually watch it?
  5. Nixon gave reputation to NinjaNick101 in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Enjoying the new FH tune. 
  6. Nixon gave reputation to pen in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Just listened to the song, really digging it. Very much like the lyrics, and very intrigued to hear what's next.
  7. Nixon gave reputation to Andrew in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Really good song Nix.
    Is some version of Maeve involved in this project, because that's real talk one of my favorite songs I've heard from you.
  8. Nixon gave reputation to MU_BeastMode in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    @Nixon this absolutely kills! The verses lyrically and musically are some of the best FH have put out. No joke. 
  9. Nixon received reputation from MU_BeastMode in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Better quality 
       
  10. Nixon received reputation from MU_BeastMode in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Better quality 
       
  11. Nixon received reputation from MU_BeastMode in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    Better quality 
       
  12. Nixon gave reputation to Omar in Got (Wrestling) News   
    Yeah Rollins is getting the reactions WWE is wishing Reigns would get. Unfortunately he’s the Intercontinental champion.
    They should make that dude win the Money in the Bank and use it to face Lesnar one on one at Summerslam. It would be the perfect 180 from how he used it the first time around and solidify how much he’s “changed” since then. 
     
    Then you have Reigns attack him out of jealousy after he beats Lesnar because he got the job done when Reigns never could. So boom you have your organic heel turn for Reigns and a new feud for the WWE title between the top face and the top heel. 
  13. Nixon gave reputation to pen in Avengers: Infinity War SPOILER discussion   
    You are literally the first person I've ever seen say this. Congratulations.
  14. Nixon gave reputation to Mike in General Discussion   
    How would you know if you weren't here?
  15. Nixon gave reputation to Omar in WWE WrestleMania 34   
    I don’t think it’ll happen. I know WWE is trying to make it seem all special but I think it’ll end up as nothing more than a glorified house show, nothing important will happen there. 
  16. Nixon gave reputation to Mike in WWE WrestleMania 34   
    I just think it'd be dumb to have the first Universal title change in a year and a rare Brock Lesnar loss happen at 3:00 in the afternoon on a Friday when most people are working.
  17. Nixon received reputation from Mike in WWE WrestleMania 34   
    dude, it was her debut. and it is being heralded as one of the greatest in-ring debuts of all time in terms of delivering in such a high profile match on the biggest stage there is.
     
    you're such a hater, Meltzer Jr.
  18. Nixon received reputation from Ruiner II in WWE WrestleMania 34   
    Watching NXT again with my 5 year old. Cannot say enough amazing things about this ladder match. 
     
    On a side note, got a sneaky suspicion that my son Landry gonna be in a WWE ring one day.
  19. Nixon gave reputation to Ruiner II in Got (Movie/TV) News   
    I'm not saying it's necessarily a sexist thing, but a hardcore fan of Schwarzenegger-esque action movies seems like a weird candidate to bitch about invulnerable leads. 
  20. Nixon received reputation from American_Idiot in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    What is up all you motherfuckas???
     
    Miss the shit out of y'all.  Well, some of you.  Glad to see not everyone has vacated.  Makes me feel better about paying the electric bill to keep the lights on around here haha.  
     
    Life, man...life has been busy as shit lately here, so I'm sorry I'm not around that often.  
     
    Let me take this opportunity though to tell y'all...this "Sumner Roots" album is going to fucking rule.  Better than ANY music I've ever created before in the past.  Stoked to share. 
     
    Soon
  21. Nixon received reputation from American_Idiot in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    What is up all you motherfuckas???
     
    Miss the shit out of y'all.  Well, some of you.  Glad to see not everyone has vacated.  Makes me feel better about paying the electric bill to keep the lights on around here haha.  
     
    Life, man...life has been busy as shit lately here, so I'm sorry I'm not around that often.  
     
    Let me take this opportunity though to tell y'all...this "Sumner Roots" album is going to fucking rule.  Better than ANY music I've ever created before in the past.  Stoked to share. 
     
    Soon
  22. Nixon received reputation from American_Idiot in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    What is up all you motherfuckas???
     
    Miss the shit out of y'all.  Well, some of you.  Glad to see not everyone has vacated.  Makes me feel better about paying the electric bill to keep the lights on around here haha.  
     
    Life, man...life has been busy as shit lately here, so I'm sorry I'm not around that often.  
     
    Let me take this opportunity though to tell y'all...this "Sumner Roots" album is going to fucking rule.  Better than ANY music I've ever created before in the past.  Stoked to share. 
     
    Soon
  23. Nixon received reputation from American_Idiot in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    What is up all you motherfuckas???
     
    Miss the shit out of y'all.  Well, some of you.  Glad to see not everyone has vacated.  Makes me feel better about paying the electric bill to keep the lights on around here haha.  
     
    Life, man...life has been busy as shit lately here, so I'm sorry I'm not around that often.  
     
    Let me take this opportunity though to tell y'all...this "Sumner Roots" album is going to fucking rule.  Better than ANY music I've ever created before in the past.  Stoked to share. 
     
    Soon
  24. Nixon received reputation from American_Idiot in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    What is up all you motherfuckas???
     
    Miss the shit out of y'all.  Well, some of you.  Glad to see not everyone has vacated.  Makes me feel better about paying the electric bill to keep the lights on around here haha.  
     
    Life, man...life has been busy as shit lately here, so I'm sorry I'm not around that often.  
     
    Let me take this opportunity though to tell y'all...this "Sumner Roots" album is going to fucking rule.  Better than ANY music I've ever created before in the past.  Stoked to share. 
     
    Soon
  25. Nixon received reputation from American_Idiot in Blackmailing Charlie. Conning Henry. Shanghaiing Dixie.   
    What is up all you motherfuckas???
     
    Miss the shit out of y'all.  Well, some of you.  Glad to see not everyone has vacated.  Makes me feel better about paying the electric bill to keep the lights on around here haha.  
     
    Life, man...life has been busy as shit lately here, so I'm sorry I'm not around that often.  
     
    Let me take this opportunity though to tell y'all...this "Sumner Roots" album is going to fucking rule.  Better than ANY music I've ever created before in the past.  Stoked to share. 
     
    Soon